צעד אחר צעד הוראות לעיצוב מושלם נחיתה עמוד, זה נראה מדהים!

יש לך מחשבה אידיאלית. אני מתכוון אחד הגון. אחד שאתה מחזיק מעמד כל עוד אתה יכול לזכור לרקוח. זה נהדר ואתה תהיה גאון.

אתה יודע את זה ללא רבב מחשבה צריך אתר התליין להשפיע על זה להתעורר. 100% עבודה מיקום אתר יוצא דופן, אלא אחד הגון כי יהיה במהירות ובקלות להמחיש את הרעיון שלך למה העולם צריך להבין את זה.
אתה כבר גילו את המדהים ביותר רב תכליתי Word הקש על הנושא כדי לנשום את החיים לתוך המחשבה החדשה שלך.

נושא זה נהדר! הוא מלווה:
• גוונים ללא הגבלה וסגנונות טקסטואליים
• יצרני דפים מובנים
קודים קצרים בשפע
• שבעה מחוונים ייחודיים
• Megamenus
• תיקי השקעות
• משאיות לקניות
• פורומים
• דפי נחיתה
• חלונות קופצים

אתה מוגדר להתחיל מדהים. אתה הנושא החדש שלך יעשה דברים נפלאים יחד. איך ייתכן שלא? אחרי הכל הוא מלווה בחירות bazillion ואת ההדגמה נראית פשוט נהדר.
למרבה הצער, זה לא יהיה בכלל פורה כמו שאתה חושב. למה? מכיוון שאתה הולך לאחור. אתה מקפץ את הדרך קדימה כל הזמן.

קופץ קדימה, מה? אני יודע שאתה מאמין שאני מחוץ לבסיס. אתה צריך להיות נושא להתחיל לעבוד עם ימין? לא!

נושא וורדפרס אינו השלב ההתחלתי. נושא הוא במהותו שיטות שבאמצעותן ניתן להשיג את המטרה האחרונה שלך.

הקדמות מוקדמות הן בסיסיות

בביקורים רבים באתר, דף הנחיתה שלך מציג את ההקדמה המוקדמת. זה מתחיל במהירות לספר את הסיפור שלך ומאפשר לך ממשק עם האורחים. קורסי עיצוב אתרים אתה צריך להבטיח את דף הנחיתה שלך מזמין, בקיאים מחפש, צורות אמון, כתובות תשובות, נותן נושא ברור.
אפיון ותכנון דף הנחיתה שלך הוא הדבר הכי חשוב לך
יכול לעשות שיפור האתר.

נסה לא להקפיץ פנימה ולרוץ קדימה ב ממהרים לבצע. ביצוע ללא הסדרה לגיטימית יביא לתוצאות שליליות. זה יהיה להזניח לספק את מה שאתה צריך וזה יעשה הקדמה שלילית מוקדם כי אתה לא יכול להיפטר.
להתחיל בהסדר ובתשובות
להתחיל עם התחלה חדשה, הליך רשמי, ואת הסדר חזק. לא פשוט להקפיץ לתוך בחירת נושא יפה עם 100 + אפשרויות. ראוי לקידום הצרכים טכניקה וביצוע.

תחילה עלינו להתחיל לאפיין את ההישגים שלך ואת האתר העתידי שלך. מה הם היעדים שלך ואת היעדים? מה אתה צריך האתר שלך כדי ליצור? מקרים רגילים של ביקור יעיל כוללים:
• מבוא מותג
• מנויים
• הובלות
• לקוחות פוטנציאליים חמים
• עסקאות בפועל

לאפיין את האתר שלך אישיות ולהפוך מדריך עבור כל

עכשיו אנחנו צריכים לעבוד עוד יותר ולאחור. השלב הבא שלנו הוא ללא ספק להבחין ולארכיון מי הולך לאתר שלך. על הסיכוי כי אנחנו יכולים לצבור את האורחים האלה לתוך שברי, תהיה לנו את היכולת לשווק טוב יותר אליהם. אנו מכנים את אלה groupas האתר personas.

הנה שני מקרים של אישיות:

• אוניברסיטה – משמעויות עתידיות, אפוטרופוסים של מובחנים, דעות קיימות, או עובדים עתידיים
• חנות נעליים – גברים, נשים, גברים צעירים, נשים צעירות
לחשוף קצת נייר ולעשות personas האתר על ידי חלוקת השוק המטרה שלך לתוך מפגשים יחיד. עבור כל מפגש, לזהות את מרכיבי המפתח הנלווים:
שם אישיות
• דמוגרפיה
הכאב מתמקד בצרכים
• ההנפקה שעונה על צרכיה
נתיב לחומר מבוסס-אישיות
• קריאה לפעולה לשינוי על מנת להוביל, להתמודד, וכן הלאה.

הפוך את הדרך פשוטה

לפני צלילה לתוך דף הנחיתה מתאר, אתה צריך להיות תפריט מסלול מאופיין בכל מקרה את הדברים ברמה הטובה ביותר. ודא שהנתיב הזה מפנה את האורחים באופן ברור לדפי מרכז, לדוגמה, אודות, פריטים, הרשאות איש קשר. השתמש ניב בסיסי להתחמק מקסים (הידוע גם בשם befuddling) verbage.

אם יש לך מעל המדד העליון של דברים המסלול, בשלב זה לשקול תפריט אופציונלי. יש לנו אחד בפינה השמאלית העליונה של הכותרת שלנו וזה נותן קישורים מרכזיים לנושא שלנו נושא רוכשי. כולל אלה קשרים מעטים יש חסך לי שעות בדוא"ל וציין שאלות לגבי גישה לחשבון להיכנס.

אפיון של קריאה ממוקד לפעילויות

קריאה לפעילויות היא אחד הדברים המרכזיים שאני קופץ על ההזדמנות לבחון עם כל לקוח פוטנציאלי חדש. בעשותי כך אני רק שואל את הפרט מה מהווה ביקור באתר לנצח. אני שואל אילו פעילויות הם צריכים האורחים לקחת לפני שהם עוזבים את האתר.

שיחות אלו לפעילות יכולות לכלול:

• הרשמה לקבלת עלון
• קריאה לחנות או לארגון הפיזי
• רישום הערה על רשומה בבלוג
• מחבב דף פייסבוק
• הורדת נייר לבן
• הצגת הדגמת פריט
• בקשת נתונים נוספים באמצעות מסגרת איש קשר
• ביצוע רכישה

לעשות Wireframe

ערכנו הערכה של כמות ניכרת של נתונים עד עכשיו ואני wagerering אתה חושב אם אנחנו באופן קבוע הולך לקבל את ההזדמנות כדי מתאר. ובכן, אנחנו כמעט שם. השלב הבא שלנו הוא ליצור מסגרת, שהיא מסגרת בסיסית של דף הנחיתה שלך.

התאם את Wireframe לנושא וורדפרס

נושא הגון WordPress יהיה מתואר במיוחד עבור סוג של אתר או בלוג. איזה סוג היית אומר שאתה?
• חברה עם נתוני קונטרסים בסיסיים ותמונות
• בלוג עם הודעות בלבד
• חנות מקוונת מורכבת עם פריטים שונים
• חנות פריטים בודדת פשוטה
• אתר מרוכז בשירות
• אתר חדשות
• בדוק את האתר
• אתר קהילה

מודעות פרסומת