עשרת הסיבות מדוע אני אוהב להיות יועץ קיי מרי!

10. הנחות עסקיות. אחת הפריבילגיות של להיות במרי קיי היא חיסכון הנחה מחברות מגוונות. T-Mobile, ספרינט, Dell, ו Gateway הן רק ארבע חברות שבהן יועצים יכולים לחסוך. במהלך השנים, רכשתי באופן אישי שלושה מחשבים מ- Dell עם ההנחה שלי מרי קיי חברה. אני גם לשמור כל חודש על חשבון הטלפון הנייד שלי תודה לעסק שלי.
9. תוכנית אימוץ. זה אף פעם לא בעיה למצוא תמיכה כאשר יועץ מרי קיי נע מחוץ לעיר. הודות לתוכנית המאומצת, במאי יכול לקחת יועץ תחת חסותה בברכה אותה למשפחה חדשה מרי קיי. היועצת יכולה ליצור חברים עסקיים חדשים בשכונה החדשה שלה ולקבל את כל התמיכה והדרכה שהיא צריכה. תמיד תהיה לך תמיכה כי יש יועצים בכל רחבי העולם. עברתי פעמיים ב 8 השנים האחרונות וזה היה מאמץ כדי לקבל תמיכה מקומית.
8. מתנות. יש כל כך הרבה מתנות שונות שאתה יכול להרוויח בעסק הזה. ישנם פרסים להשגת מטרות מיני, מטרות לטווח ארוך, וכן מטרות המנצח גם כן. מתנות כולל, אך לא מוגבל תכשיטים, כסף, מוצרים חינם, ציוד משרדי, סין, סיכות, סרטים, בגדים, רהיטים, טיולים, ואפילו מכוניות. מתנות והכרה הם כיף וכל יועץ אוהב לחוות את זה. יש לי אוסף יוצא דופן של מתנות מדהימות מהעסק שלי.
7. אתה מקבל להיות מורה. כל יועץ צפוי ללמד את הלקוחות שלהם איך שצריך לטפל בעור שלהם וליישם קוסמטיקה. זה נותן ללקוחות הזדמנות ליהנות מה שהם לרכוש. יש כל כך הרבה סיפורי זוועה שם בחוץ בעולם היופי חנות הכלבו. הנציגים מיישמים את כל מוצרי הקוסמטיקה והלקוח רוכש את המוצרים אבל הם לא יודעים איך להשתמש בהם בכוחות עצמם. הלקוח צריך לנסות לשחזר את מה שנעשה על ידי אמן האיפור בעוד חסר כל צורה של הדרכה. כתוצאה מכך, הלקוח מרגיש לכוד עם הרבה מוצרים ולא יודע איך להשתמש בהם. לקוחות מרי קיי לא רק יודעים איך להשתמש במוצרים שלהם; היועץ האישי שלהם הוא רק שיחת טלפון משם.
6. כרטיסים יפים. המשרד הארגוני חוגג עם כל יועץ. היועצים מקבלים כרטיסים מהחברה לכל יום הולדת, יום נישואין וחג המולד. זה תמיד נהדר לקבל קצת אהבה נוספת מהחברה.
5. לעקוף את לוח הזמנים שלי. מרי קיי יועצים יכולים לעבוד תוך טיפול במשפחות שלנו, עבודה לקראת החינוך שלנו, נסיעה, וליהנות חופשות שלנו. אין דבר טוב יותר מאשר להיות מסוגל לעבוד על הזמן שלך.
4. אבטחה. שוק העבודה הוא מאוד בלתי צפוי ומרי קיי יועצים יש את הביטחון בידיעה שאף אחד לא יכול לקחת את העסקים שלנו מאיתנו.
3. המוצרים. מרי קיי יועצים יש גישה מוצרי skincare הטוב ביותר. קו העור של מרי קיי יש פתרונות לכל בעיה skincare אם אקנה שלה, עור יבש, עור שמנוני, skintone אחידה, עור בוגרת, ect. קו קוסמטי הוא אופנתי מאוד כיף לשחק איתו. זה נהדר עבור כל יום ללבוש, אירועים מיוחדים, ועסקים.
2. מנהלים. עקרונותיה של מרי קיי אש של אלוהים הראשון, השני המשפחה הקריירה השלישית היא כמו אף אחד אחר. בעולם העסקי, לעתים קרובות אנו מזניחים את עצמנו ואת המשפחה שלנו. כאשר סדר העדיפויות בסדר, קל יותר ליפול על הכל.
1. להכיר אנשים חדשים. הודות לעסק הזה, יועצים מרי קיי יכול לעשות חבר חדש כל יום. הלקוחות שלנו הם מורים, מעצבי הבית, רופאים, שחקניות, עוגנים חדשות, אחיות, סטודנטים, עורכי דין, מודלים, stududents בתיכון. העסק הזה הוא יותר מאשר למכור, זה פלטפורמה לפגוש אנשים דינמיים. והכי חשוב, באמצעות העסק הזה, יש לנו את הכבוד להכיר אותך!