שכירת בר מצווה DJ: איך להפריד את השוער מן המוכר

אם אתה לא הספר דרך סוכנות, לא הופנו, לא ראיתי בעבר את המעשה או נפגשו בבית Showcha שמחה, האינטראקציה הראשונית שלך עם DJ פוטנציאלי הוא הטלפון.

זה טוב בשבילך! אתה במגרש הביתי שלך. הוא לא פיזית בסלון שלך נותן לך פנים אל פנים המגרש, אשר בגלוי יהיה, או בעדינות יכול, להיות מאיימת. אתה לא תחת שום חובה או לחץ אז ואז "לחתום על הקו המקווקו." יש מראש שאלות שנכתבו על ידי הטלפון ואת לרשום את התשובות שלו, שכן ייתכן שאתה ראיינו כמה תקליטנים.

DJ הוא איש מכירות ואיש מכירות. הוא חייב לשכנע אותך כי (1) השירות שלו הוא טוב יותר מאשר התחרות של (2) עשית בחירה נבונה על ידי קורא לו.

(1) אני לא מדבר על התחרות שלי ישירות אלא אם כן אני יודע את התגובה שלי תהיה חיובית. אם מישהו המכירות disparages אחר על ידי שם אישי או העסק, זה אומר הרבה על אותו, יותר מדי. (וגם, זה דיבה).

(2) אם לקוח פוטנציאלי מזכיר משהו כמו "יש לך מוניטין רב, תן לנו מידע נוסף", "שמענו דברים נפלאים ממך מחבר", או "גדלתי להקשיב לך ברדיו" הם כבר ריככו אותי. התגובה שלי תהיה "האם יש לך כמה דקות?" מאז אני עומד להסתפק ולהקדיש בערך חצי שעה של זמן טלפון ראשוני להורה זה. באופן טבעי, אני נהנה מחמאה. חנופה תקבלו בכל מקום! אני כאן. בחר את המוח שלי. (אם ראית את DJ אתה קורא עבודה בעבר ונהנה המעשה שלו, בהחלט תן לו לדעת.)

עם זאת, אם השאלה הראשונה שאני שומע היא "כמה אתה גובה במשך ארבע שעות?" אני מיד מזהה: (1) הם מושג על תהליך הראיון ואין להם מושג מה לשאול. (2) הם דואגים לעלות. הם לא אכפת איכות העבודה, מבחר מוסיקה זמין, ציוד או ניסיון DJ. ו / או (3), אני לא הולך לקבל את העבודה מאז שיעורי שלי הם קצת יותר מאשר המתחרים שלי.

אני לא לחתוך את האגרה שלי, אבל יש הרבה תקליטנים אשר יהיה. אחרים לגבות פחות מלכתחילה ולשגשג על פונקציות סוף נמוך שבו הציפיות של הלקוח הם מינימליים. ואין בזה שום דבר רע. הלוואי שכל תקליטנים היו פשוט להחליט מה הקטע של הציבור הם רוצים להגיע, ואת המקל עם זה. כל שוק צריך עלות חותכי כך לכולנו יש נקודת התייחסות.

זה לא חל על סוכנויות, אבל תקליטנים עצמאיים להגדיר לוחות זמנים משלהם בתשלום. אז, אם הוא חלק מהמחיר של אחר, זה מה שהוא מרגיש שהוא שווה! אז זה מה שהוא שווה. כוכב קולנוע עשוי להרוויח 10,000,000 $ עבור תפקיד. שחקן טירון עשוי להיות שמח לקבל 10,000 $ לשחק באותו חלק! אבל מי הוא המפיק הולך לשכור? זול זול. אלא אם כן אתה בר מזל (או DJ אין חוש עסקי) זול אינו שווה בקיאים.

כמה תקליטנים מודים ברצון (לדיסקים אחרים, רק), שכאשר הם נשאלים מה הם גובים, הם יפסיקו לענות עד שיגיעו למגרש שלהם ויש להם הזדמנות לבדוק את התקציב שלך.

הם עשויים להפחית את דמי שלהם כדי למלא תאריך פתוח או למכור את החבילה, אז להיות מוכן ol 'אמין: "זה תלוי …" או לשאלה כגון: "מה אתה מתכנן להוציא?" או "מהו תקציב הבידור שלך?" לפני שתקבל תשובה ישירה. לדעת סובלנות המחיר שלך, הם יתחילו גבוה לחתוך במידת הצורך. קנית מכונית חדשה בזמן האחרון? זה משחק. אני ההפך. למה לבזבז את זמנו של זה? אם הדאגה היחידה שלך ואת השאלה הראשונה רואה את האגרה, אני אענה על זה וזה יהיה זה.

מודעות פרסומת